2009. augusztus 10., hétfő

Történetünk

1993-ban négy jó barát, megfelelő zenei alapokkal az igényes és dallamos rockzene hatására megalakította a Road nevű zenekart. Az együttes számos fellépései mellett saját szerzeményekkel albumot adott ki 1993-ban. Több újság is cikkezet akkor az együttesről, és rengeteg pozitív kritikát kaptunk. A csapat megfelelő menedzsment hiányában feloszlott. A kiesett éveket sem töltöttem zene nélkül. Több zenekart segítettem és a korral kissé meg is változott a zenei ízlésem. Nyitottabbá váltam a világzene felé amit különféle hangszerek beszerzésével is próbáltam segíteni. 2004-ben megalapítottam pár barátommal a Suttogó Company nevű zenekart.

Eleinte az angol, angolszász barokk rockzene felé vettük az irányt. Nagy hatással volt a zenekarra a Blackmore's Night és a Jethro Tull. A kezdeti alapfelállás után bővíteni szerettük volna a zenekart fúvósokkal és vonósokkal ami zenész hiányában meghiúsult. Ez egyenesen vezetett a zenekar egységének a megbomlásához. Több tag kiszállt az együttesből. A név maradt és a régi Road tagok beszálltak a Suttogó Companyba. A régi új tagokkal a Road vonalát próbáltuk újraéleszteni, de a világzenei vonalat sem kívántam abbahagyni.

Ezért a rockzene mellett orientális táncokban jártas 2 lánnyal kezdtem el dolgozni, ezen kívül még ír, kelta, latin, "afro" zenei kultúra világát is megjelenítjük a színpadon. A fellépések alkalmával és a visszajelzések alapján az új vonal sikeresebb és "közönség barátabb" volt. A világzenei vonal nagyobb és mélyebb lehetőségeket kínált zeneileg és látványvilágában is. A rockzenei koncertek idővel elmaradtak és a misztikus látványvilággal fűszerezett különleges zenei csemege és orientális táncok kerültek előtérbe. Azóta folyamatosan bővül repertoárunk és próbálunk a zene világ kincseiből egy kicsit mindenkinek elérhetővé tenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése