2009. július 14., kedd

Kövesdi (Kövi) József


1978-óta foglalkozom a zenével, dobokon, ütőhangszereken, gitáron játszom. Néha dalszövegeket is írok. Elvégeztem a Liszt Ferenc Zeneművészeti Iskola Stúdió szakát. A '80-as évek végére már több hanglemez stúdióban megfordultam, és igen híres előadókkal is dolgoztam. 1993-ban alapítója voltam a Road nevű zenekarnak, mely annak ellenére hogy viszonylag hamar feloszlott, igen nagy sikereket ért el helyi szinten.



Bár zenei világomra a Deep Purple, a Jethro Tull az ELP volt igazán nagy hatással, de sohasem tettem le arról, hogy én magam is valami egyedülállót, valami különlegeset alkossak a zene világában.


Ezzel az erős elhatározással hoztam létre barátaimmal a Suttogó Company-t.

Zenéink végigvezetik a közönséget a forró sivatagok homokdűnéi között megbúvó, a távoli, poros oázisok különleges arab hangzásvilágától egészen a harsány zöld Írország, zord szikláin visszhangzó, ősi kelta dalokig.

5 megjegyzés:

  1. Szuper volt a Lugio Hastánc fesztivál, a "Kövi" szenzációsan dobolt és a lányok is nagyon jók voltak. Külön kiemelném Gyenis Bogit egyszerűen fantasztikus a színpadi produkciója!

    VálaszTörlés
  2. Szia Kövi! Csúcs voltál a múltkor is, mint mindig. Szeretek ott lenni a bulitokon, ki nem hagynék egyet sem! CSókolnálak, ha hagynád: Zsani

    VálaszTörlés
  3. Szia Kövi!Nagyon jól szólnak a dobjaid, és persze jól is bánsz velük:D
    Szuper volt a hastáncfesztivál!

    VálaszTörlés
  4. Anélkül, hogy túlfényezném, profi. Támogató és megbízható ember. Szeretek Vele dolgozni.
    Gyenis Boglárka

    VálaszTörlés