2009. július 14., kedd

Bari Andrea

Gyermekkorom óta szeretem a zenét és táncot. Általános iskolában ismerkedtem meg a népi-tánccal, amit középiskolában is folytattam. 10 éven át egyik fellépésünk a másikat követte a tánccsoporttal, közben érdeklődni kezdtem a latin táncok iránt. Később megérintett a keleti táncok világa, így kerültem kapcsolatba a Suttogó Company-val.

2004-óta tagja vagyok az a Company-nak. Folyamatosan fejlesztem arab, török tánctudásomat, emellett a fellépések is kitűnő alkalmat jelentenek arra hogy egy-egy újabb koreográfiát megmutathassak a közönségnek.

A tánc ritmusát néha dobokon is megszólaltatom. Kedvencem a "djembe" és a "darbuca". Igazi zenei "mindenevő vagyok", mindegy milyen stílus, a lényeg hogy kedvemre való, ritmusos zene legyen.

3 megjegyzés:

  1. Ez fantasztikus! Hogy öt év után mik derülnek ki a fodrászomról?! Egyszerüen csak ámulok!Csodálatos vagy,Andi! Krisztián

    VálaszTörlés
  2. Egy biztos! A legtehetségesebb táncoló fodrász csajszi akit ismerek!!
    Külön gratulálok a Loreena Mckennitt "Santiago" című dalra írt koreográfiához!!
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  3. Szia Andi!

    Nagyon jól táncolsz, csak így tovább! Fergeteges a buli, amit csináltok.
    Petra

    VálaszTörlés