2009. július 14., kedd

Hessa

Takács Emőke vagyok. Baján élek, a Magyarországi Németek Általános Művelődési Központjában tanulok. 11 éves korom óta foglalkozom hastánccal. Ezalatt az idő alatt több tanár keze alatt csiszoltam és bővítettem tudásomat. Az első országos, amatőr gyermek versenyen(Tahmina verseny 2004) 2. helyezést értem el. A következő versenyemen egy duó koreográfiámmal első helyezést érdemeltem ki, de jelenleg a fellépések illetve a hastánc oktatást fontosabbnak érzem az életemben mint a megmérettetéseken való részvételt

Az előadásaimban inkább csak a főbb koreográfiai elemeket szoktam előre megtervezni, nagy teret hagyok az improvizációnak. Ettől a fellépések mindig egyedi jelleget kapnak, nem vállnak unalmassá a közönség számára akkor sem, ha másodjára, vagy harmadjára is megtisztelnek jelenlétükkel.

Háttértáncosként együtt dolgoztam Edvin Martonnal, illetve felléptem a Sportcsillagok Gálája elnevezésű rendezvényen is.

1 megjegyzés: