2009. július 21., kedd

Seymen Krisztina Nurgül

2000-ben ismerkedtem meg a török hastánccal és rögtön bele is szerettem. 9 éves korom óta táncolok , több fajta táncot kipróbáltam, de ami legközelebb áll a szívemhez az a török hastánc és a török néptánc. Ez az a műfaj amelyben igazán ki tudom fejezni önmagam. Csodálatos érzés, amikor állok a színpadon és megszűnik körülöttem minden, nem létezik más csak a zene és én.

Stílusom alapja a tradicionális török hastánc. Koreográfiáimban a folklór és show elemek egyaránt fellelhetők a klasszikus török elemek mellett. Műsorom tartalmaz fátylas, dupla fátylas, gyertyás műsorszámokat, dobszólót, salsa-hastánc fúziós koreográfiát, roman havasi-t, misket improvizációt, talaj elemes táncokat és egy a dzsungel hangulatát idéző vérpezsdítő koreográfiát, mely az afro táncból átvett és lefinomított elemeket is tartalmaz a török elemek mellett. Az előadásoknak mindig elmaradhatatlan részét képezi az improvizáció, hiszen a hastánc eredendően improvizatív műfaj.

Az Aziza Art Mozgásműhely PL -2597 FAT akkreditált orientálistánc-hastánc oktatói képzésének hallgatója vagyok. Záróvizsgám várható időpontja: 2009. november.

bővebben a honlapomon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése